Kecantikan
  • 343
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    343
    Shares

Ramai yang idamkan punyai kulit yang putih bak sajli untuk menawan hati suami dan buah hati kan. Sebenarnya ada cara yang sangat mudah untuk dapatkan kulit puti gebu gebas ini . Okay, tak perlu beli produk-produk kecantikan yang mengguna bahan kimia di luar sana, anda masih boleh dapatkan kulit yang licin dan halus mengguna bahan semula jadi yang ada di rumah. Wanita yang dikenali dengan nama Che Mira Kimora kongsi cara nak wajah cantik hanya menggunakan bahan dari dapur anda.

TIPS KULIT WAJAH BERSIH BERSINAR SEPERTI RAWATAN FACIAL BERNILAI RM250 !!

Amalkan cara yang paling mudah ini untuk kulit nampak bersinar, bersih dan berseri-seri. Kulit muka flawless dan menghilangkan flek-flek hitam pada wajah.

KHASIAT HALIA & CUKA PADA WAJAH

1 cawan cuka
2 ketul halia (bersih dikupas)
Sediakan 1 bekas kaca
1 mangkuk kecil ais cube

Rahsia saya dan cara-cara untuk menjaga kulit sentiasa nampak flawless dan awet muda.

” Hiris halia nipis… agak2 korang nak nipis macam mana.”

Gosok kepingan halia yang sudah diperap dengan air cuka selama 10minit secara perlahan-lahan di permukaan kulit.Selepas itu bilas dengan air dan ambik ais cube,gosok di seluruh bahagian muka.

” Simpan dalam peti ais. Ada masa tenyeh jer kat muka jeragat mmg seram nak naik.”

Halia dan cuka yang telah diperap simpan di dalam peti ais supaya tahan lama. Tahan sehingga 3minggu.!

Manfaat cuka :
1.mengecutkan jerawat
2.zat anti aging
3. Mengurangkan bintik2 penuaan
4.menghilangkan racun dari wajah anda

Kulit muka yang bersih mulus tanpa sedikit pun flek hitam timbul. Jeragat pun seram nak membiak. Paling penting menaikkan seri wajah.

Semua amalan ini saya memang amalkan setiap minggu 2-3 kali seminggu. Senang dan ringkas untuk saya yang mempunyai anak ramai. Nak pergi spa memang tak sempat. Konsisten amalkan akan dapat kesan yang sangat- sangat mulus.

“Dulu tak la macam berlian kulit muka tapi sekarang kalah berlian.. kena rajin tau korang, nak kulit cantik kena gigih ok.”

” Kulit muka bak cahaya bulan bersinar2..
Kulit baru lepas apply halia yang di rendam dengan air cuka. Lepas 2 ambik ais cube gosok satu muka. Ini lah hasilnya…

Korang rasa perlukan habiskan duit beratus2 untuk cantik !!”

 

Jangan Lupa Komen:

KORPORAT     POLISI DATA PERIBADI    PENAFIAN   •   LANGGANAN      PENGIKLANAN      KERJAYA       HUBUNGI KAMI

© Hakcipta Terpelihara • Dikendali Oleh Astro Group

error: