PETUA MERAWAT SAKIT KEPALA DAN ANGIN DALAM BADAN

Kadang kita dah ikhtiar makan ubat, kepala masih tak lega betul tak. Lagi pulak musim panas teruk sekarang ni.

Cuba cara mudah ni. Kesan dia sangat baik pada tubuh badan kita tau.

Bahannya

Ais (tak kisah banyak mana)
Limau nipis 3biji ( boleh buat kiraan ganjil)
Air sebaldi


Caranya

IKLAN

1. Campurkan semua kedalam baldi.

2. Sebelum mandi baca ayat ayat ni diluar bilik air ye dan tiupkan dalam air dan niatlah yang baik baik. Bacaanya ;

Al fatehah 7kali
Al Ikhlas 3kali
Selawat 3kali

4. Mandi macam biasa bersihkan diri dulu. Akhir sekali baru bilas dengan air sebaldi tadi. Sebaik mandi lepas waktu asar ye.

IKLAN

5. Mulakan siram dari kaki bawak ke atas hingga kepala. Lebihnya boleh siram bahagian tengkuk. Kalau nak berendam pun lagi bagus yee.

6. Jangan lap dulu, kalau dapat kering sikit lebih baik.

Air ni bukan untuk masalah sakit kepala je, sakit sendi, susah tidur malam, badan bisa. Pun boleh buat.

IKLAN

Antara khasiat lain kalau amalkan air mandian ni,

1. Naikkan seri wajah
2. Kuatkan badan
3. Kuruskan badan
4. Aura positif
5. Merawat kulit jadi sihat
6. Hilangkan bisa dan angin kat badan

Korang cuba la ye mana tahu makin berseri makin sihat bertenaga anasir negatif pun susah nak dekat.

Moga bermanfaat yee,
Ain izinkan semua untuk kongsi❤️❤️

Kredit: saleha maarof