Artikel Popular

Artikel Terkini

Bersalaman Dengan Ipar Duai Nak Nampak Ramah, Tapi Tak Tahu Hukum Jaga Aurat

Perkahwinan adalah satu rahmat Allah SWT kepada umat manusia untuk mengembangkan hubungan kekeluargaan. Oleh itu, kita wajib bersyukur dengan nikmat berkenaan kerana bukan semua orang dapat merasainya. Bagaimanapun, bukan semua ahli keluarga pasangan halal untuk...

Bertunang Bukan Tiket Bermesra-mesraan Seperti Orang Berkahwin

Hubungan tali pertunangan bukan satu cara untuk menghalalkan sesuatu yang asalnya haram. Satu-satunya akad yang mampu menghalalkan pergaulan bebas antara lelaki dengan perempuan adalah akad perkahwinan. Jika perkahwinan menepati syarat dan rukunnya, maka hubungan lelaki...

Suami Letakkan Harapan Pada Isteri. Biarlah Harapan Itu Menjadi Senyuman Selamanya

Jodoh pertemuan adalah ketentuan Ilahi. Ikatan perkahwinan telah ditetapkan oleh Allah S.W.T. Justeru, jodoh seseorang itu, tidak dapat kita tentukan.

Isteri Berpantang Di Rumah, Suami Pula ‘Pantang’ Dapat Peluang Jumpa Wanita Lain

Saat isteri bertarung nyawa unutk melahirkan zuriatmu, kamulah suami paling bahagia kerana anak itu darah dagingmu. Tetapi bila isteri ambil masa berpantang dan merehatkan diri dari kepenatan, kamu pula rancak 'buat hal' dibelakangnya. Inikah...

Ayat ‘Power’ Pujuk Suami Tengah Merajuk. Tak Cuba Tak Tahu Kan?

Bila agaknya kali terakhir anda memujuk suami anda? Sebenarnya ada satu hal penting anda kena tahu pasal lelaki ni. Walaupun lelaki tidak kuat merajuk seperti perempuan, tetapi rupanya susah jugak nak pujuk mereka ni. Kadang...

6 Perkara Kena Ubah Kalau Dah Bersedia Nak Jadi Suami Isteri. No 6 Tu...

Orang kata kahwin ni seronok tapi ingatlah bahawa perkahwinan bukanlah medan permainan yang boleh anda anggap mudah...

Nak Kahwin Kena Pandai ‘Trik’. Baru Suami Sayang!

Banyak trik-trik menguruskan rumah tangga dengan baik. Selain belajar dari internet dan minta petua dari mak-mak kita, bakal pengantin kena rajin juga membaca posting daripada orang lain. Apa yang menjimatkan dan berkesan elok dijadikan...

Fizikal Bukan Penentu Bahagia. Lelaki Berbadan Besar Pun Ada ‘Charm’ Tau!

Tak ada bezanya pun apabila kita memilih untuk bersuamikan lelaki tinggi, kurus, gempal atau rendah. Ramai yang suka sangat tengok pada paras rupa dan tidak menilai dari hati. Akhirnya, gigit jari bila yang dipilih...

Suami Terus ‘Off’ Bila Ada Bau. Isteri Jangan Ambil Ringan Soal Ini!

Sudah menjadi lumrah wanita, kecantikan yang dikurniakan perlulah dijaga rapi. Dari hujung rambut sehingga ke hujung kaki semuanya perlukan penjagaan teliti. Paling penting, kesihatan rambut patut jadi keutamaan sama ada bagi yang bertudung atau...

Random

Trending

Fesyen

Kecantikan

Tip

Idea

Dekor

DIY

Happening

© Hakcipta Terpelihara Nu Ideaktiv Sdn Bhd • Dikendali Oleh Astro Group

error: