Yass, kami tahu semua orang nak kulit yang gebu, lembut dan berseri-seri. Lagi-lagi bila tengok heroin dalam filem dan drama korea tu, amboii, kemain licin macam telur! Satu jerawat atau jeragat pun tak nampak kan?

“Elehh, make up je semua tu!” 

Ehemm, tapi tipu lerr kalau anda lansung taknak kulit macam tu kan? Orang kata, kalau nak make up cantik, kulit kena lah cantik dulu! Bila base dah lawa, baru senang nak make up. Lepas ni tak perlu letak foundation tebal, yelaa kulit dah cantik kan.

Kali ini Watsons memperkenalkan wajah baru Pixy yang bakal membuatkan wajah korang berseri tanpa cela.

Dewy Cushion (15g) RM54.90

Silky Powdery Cake (10g) RM34.90 dengan refill RM24.90

Beauty Skin Primer (25ml) RM28.90

 

#PIXYCosmeticsMY#PIXYMakeItGlowseries#MakeItGlowMakeItBeautiful#TheWayIGlow