Mesti perkara ni selalu terjadi pada anda, bila masuk kedai je mesti ada je rasa nak beli. Lagi-lagi tu kedai kegemaran kita, lepastu ada ‘sale’ pula. Boleh jadi tak tentu arah lihat perkataan itu.

Tapi, bukan sebab ‘sale’ je orang jaditak tentu arah. Kalau tengok bekas cantik-cantik pun dah rambang mata untuk sesetengah orang. Siapa sangka, kedai barang-barang serbaneka ni juga banyak benda boleh ‘shopping’ sekali gus boleh buat projek Diy! Nak tahu apa? Tengok ni!

Bahan-bahan :

  • Batang penyapu
  • Bakul bertutup
  • Cable tight

No photo description available.

Senang sahaja nak lakukan, apa yang anda perlu buat adalah susun dan mengikat bekas-bekas tersebut seperti dalam gambar. Selamat mencuba!

Image may contain: plant and flower

Image may contain: plant

No photo description available.

 

 

 

 

 

 

 

kredit: Dek Na