Bila kereta kena langgar dan tinggalkan kesan calar, mesti sakit je hati korang setiap kali terpandangkan kesan calar tu kan? Remuk redam rasa hati, nak-nak lagi kalau kemalangan tu bukan berpunca dari kesalahan korang sendiri.

Nak tacap semula bukan boleh cat bahagian yang calar tu je, satu bumper kena cat. Kos nak cat satu bumper pulak bukan sikit-sikit tau. Mau beratus atau beribu juga yang nak dirabakan bergantung pada jenis dan model kereta.

Duit nak tacap pun tak berapa nak ada, tapi kalau dibiarkan je sakit mata pula. Haa.. Ni ada cara yang mudah dan murah untuk korang hilangkan kesan calar kat kereta kesayangan korang tu! Jom baca perkongsian daripada warga Twitter yang dikenali sebagai @petre_ikato ni, cuma dua barang je yang korang perlukan. Dan segala masalah atau keserabutan korang akan hilang dengan sekelip mata je tau!

IKLAN

IKLAN

Fuhhhh! Mudah je weh rupanya nak hilangkan calar balar kereta, tak perlu keluarkan kos yang besar dan ambil masa yang lama pun!

IKLAN

 

Kredit : Twitter Petre_ikato